Прийом громадян проводиться відповідно до положень закону України «Про звернення громадян» №394/96-ВР від 02.10.1996р. та згідно з вимогами Рішення Колегії МЗС України від 18 грудня 2003 року «Про запровадження єдиних стандартів роботи із зверненнями громадян України в дипломатичних представництвах та консульських установах України за кордоном і Центральному апараті МЗС».
Прийом відвідувачів у консульському відділі Посольства, згідно із затвердженим Порядком, проводиться чотири рази на тиждень - кожного понеділка‚ вівторка‚ четверга та п’ятниці з 9-30 до 12-00 за токійським часом.
Прийом громадян здійснюється у приміщенні Посольства за адресою: м. Токіо, Мінато-ку, Нісі Адзабу 3-5-31.
Щоденно (крім вихідних та святкових днів) - надання консульсько-правових консультацій за телефоном 03-5474-9773, факсом 03-5474-9772 та електронною поштою: [email protected]
Години особистого прийому громадян керівником дипустанови: кожний перший та третій четвер місяця з 15 до 16 години
У разі надзвичайних випадків (ДТП, втрата документів тощо) телефонувати за номером: 03-5474-9770
У разі письмового звернення до Посольства в ньому необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, громадянство, повну адресу місця проживання, контактний телефон (факс) заявника та детально, а також, по можливості, стисло викласти суть проблеми. Зазначене звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник дипломатичної установи встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
У разі порушення прав, громадяни можуть звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Контакти Громадської приймальні Уповноваженого Верховної Ради України: http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/secretariat/kontakti.html
Графік роботи:
Пн. - Чт. 9.30-13.00 – 14.00-17.00
Пт. 9.30-13.00 – 14.00-16.00
Сб.-Нед.– вихідний
Email: [email protected]
Адреса: 01008, м. Київ-08, вул. Інститутська, 21/8
Гаряча лінія:
тел.: 044-253-75-89
тел.: 0800-50-17-20 ( безкоштовно )
Просимо врахувати, що на двох номерах телефонів «гарячої лінії» працює один співробітник Секретаріату Уповноваженого. Графік роботи гарячої лінії співпадає з графіком роботи громадської приймальні, тобто:
Пн. - Чт. 9.30-13.00 – 14.00-17.00
Пт. 9.30-13.00 – 14.00-16.00
Сб.-Нед. – вихідний
З 13:00 до 13:45 – обідня перерва.