Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • 日本語
Розгляд звернень громадян
Опубліковано 16 жовтня 2012 року о 00:00

Прийом громадян проводиться відповідно до положень закону України «Про звернення громадян» №394/96-ВР від 02.10.1996р. та згідно з вимогами Рішення Колегії МЗС України від 18 грудня 2003 року «Про запровадження єдиних стандартів роботи із зверненнями громадян України в дипломатичних представництвах та консульських установах України за кордоном і Центральному апараті МЗС».

Прийом відвідувачів у консульському відділі Посольства, згідно із затвердженим Порядком, проводиться чотири рази на тиждень - кожного понеділка‚ вівторка‚ четверга та п’ятниці з 9-30 до 12-00 за токійським часом.

Прийом громадян здійснюється у приміщенні Посольства за адресою: м. Токіо, Мінато-ку, Нісі Адзабу 3-5-31.

Щоденно (крім вихідних та святкових днів) - надання консульсько-правових консультацій за телефоном 03-5474-9773, факсом 03-5474-9772 та електронною поштою: ukrcn@rose.ocn.ne.jp

Години особистого прийому громадян керівником дипустанови: кожний перший та третій четвер місяця з 15 до 16 години

У разі надзвичайних випадків (ДТП, втрата документів тощо) телефонувати за номером: 03-5474-9770

У разі письмового звернення до Посольства в ньому необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, громадянство, повну адресу місця проживання, контактний телефон (факс) заявника та детально, а також, по можливості, стисло викласти суть проблеми. Зазначене звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник дипломатичної установи встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.


У разі порушення прав, громадяни можуть звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

Контакти Громадської приймальні Уповноваженого Верховної Ради України: http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/secretariat/kontakti.html

Графік роботи:

Пн. - Чт. 9.30-13.00 – 14.00-17.00

Пт. 9.30-13.00 – 14.00-16.00

Сб.-Нед.– вихідний

Email: hotline@ombudsman.gov.ua

Адреса: 01008, м. Київ-08, вул. Інститутська, 21/8


Гаряча лінія:

тел.: 044-253-75-89

тел.: 0800-50-17-20 ( безкоштовно )

Просимо врахувати, що на двох номерах телефонів «гарячої лінії» працює один співробітник Секретаріату Уповноваженого. Графік роботи гарячої лінії співпадає з графіком роботи громадської приймальні, тобто:

Пн. - Чт. 9.30-13.00 – 14.00-17.00

Пт. 9.30-13.00 – 14.00-16.00

Сб.-Нед. – вихідний 

З 13:00 до 13:45 – обідня перерва.

 



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux