Посольство України в Японії

Київ 04:32

Розгляд звернень громадян

Прийом громадян проводиться відповідно до положень закону України «Про звернення громадян» №394/96-ВР від 02.10.1996р. та згідно з вимогами Рішення Колегії МЗС України від 18 грудня 2003 року «Про запровадження єдиних стандартів роботи із зверненнями громадян України в дипломатичних представництвах та консульських установах України за кордоном і Центральному апараті МЗС».

Прийом відвідувачів у консульському відділі Посольства, згідно із затвердженим Порядком, проводиться чотири рази на тиждень - кожного понеділка‚ вівторка‚ четверга та п’ятниці з 9-30 до 12-00 за токійським часом.

Прийом громадян здійснюється у приміщенні Посольства за адресою: м. Токіо, Мінато-ку, Нісі Адзабу 3-5-31.

Щоденно (крім вихідних та святкових днів) - надання консульсько-правових консультацій за телефоном 03-5474-9773, факсом 03-5474-9772 та електронною поштою: ukrcn@rose.ocn.ne.jp

Години особистого прийому громадян керівником дипустанови: кожний перший та третій четвер місяця з 15 до 16 години

У разі надзвичайних випадків (ДТП, втрата документів тощо) телефонувати за номером: 03-5474-9770

У разі письмового звернення до Посольства в ньому необхідно зазначити прізвище, ім’я, по батькові, громадянство, повну адресу місця проживання, контактний телефон (факс) заявника та детально, а також, по можливості, стисло викласти суть проблеми. Зазначене звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник дипломатичної установи встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.


Консульський відділ Посольства України в Японії
Керівник: Іванчук Олена Михайлівна
Другий секретар (консульські питання)
Адреса:

 3-5-31 Nishi-Azabu, Minato-ku, Tokyo 106-0031, Japan // . Переглянути на мапі

Телефон: +81 (3) 5474 9773
Факс: +81 (3) 5474 9772
Ел. пошта: emb_jp@mfa.gov.ua; olena.ivanchuk@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://japan.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Консульське обслуговування громадян здійснюється за попереднім записом.

Щодо запису на консульський прийом прохання звертатися за телефоном +81 (3) 5474 9773

ВАЖЛИВО! Якщо ваш візит пов'язаний із вчиненням нотаріальних дій (зокрема, посвідчення довіреності), можливе попереднє погодження тексту документу, для чого вам необхідно надіслати повідомлення на імейл: olena.ivanchuk@mfa.gov.ua.

Прийом громадян:

Понеділок - 10:00 - 12:30

Вівторок - 09:30 - 12:00

Середа -  14:30 -17:00

Четвер -  09:30 – 12:00 

П'ятниця -  09:00 -12:00

Консультації по телефону:

Понеділок - 15:00-17:00

Вівторок - 14:30 - 16:30

Середа -  09:30 – 11:30

Четвер -  14:30 -16:30

П'ятниця -  14:30 -16:30

Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться у екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Межі консульського округу:

 Японія

Примітки:

Гаряча лінія Посольства України в Японії.

Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України.

Номер телефону: +81-90-1775-4206

У неприйомний час консульська допомога надається у таких випадках: техногенні катастрофи, природні катаклізми, теракти, масові заворушення, поранення/загибель громадян України, інші випадки, які загрожують життю чи здоров'ю наших співвітчизників.